fredag, april 24, 2009

Sitter på jobbet och ska skriva lite journaler och sen sova. Det är ingen här så det är lite tråkigt. Men jag har spenderat hela kvällen på psyket iallafall så lika bra är väl det.

Imorgon ska jag träffa Maggi och Ola kl 11 utanför deras lägenhet, sen ska vi åka och handla mat och sen hem till mig för att umgås hela dagen. Det ska bli så mysigt! Innan vi träffas ska jag gå på Indiska och köpa lampor till sovrummet. Nu är jag trött på att ha en kass pannlampa när jag vill läsa.

Något sånt här tänker jag mig.


Nemo studsar runt i magen allt som oftast och det är jättemysigt men jag undrar hur jag ska orka med en så livlig unge. Det ska bli så spännande att se hur han ser ut! Hoppas han blir mest lik mig. Eller nej, jag vill att han ska få Kalles hår, näsa och ögonfärg.

Nu blir det sängen, ha en fin helg!

1 kommentar:

LolitaRegina sa...

nyfiken fråga som du inte alls behöver svara på om den är för privat:
har ni bestämt att det blir en nemo, eller är det "bara" som man heter i magen just nu? :)