fredag, april 10, 2009

Det har varit en heldag på Österlen denna långfredag och det har varit riktigt mysigt. Vi åkte till Kalles föräldrars sommarstuga vid havet i Rigeleje och åt påskbrunch och sen åkte vi på en liten konstrunda. Jag köpte en superfin sjal som jag ska inviga imorgon, finaste sjalen i världen tror jag det är faktiskt. Efter rundan åkte vi tillbaks till somamrstugan och åt middag tillsammans. Mycket trevlig kväll men nu har jag svinont vid revbenen efter allt sittande och dum är jag som sitter här nu. Ska gå ner och ligga i soffan så Kalle kan massera mig medan jag kollar på Desperate Housewifes.

Så här har jag sett ut idag:

Och så dagens kaninbilder givetvis:

Alla 11 ungarna ute samtidigt.


4 kommentarer:

jml sa...

Jag har ett önskemål: kan du inte lägga ut en bild på ditt ansikte och hår, jag ser att du har ny frisyr sen vi sågs och är väldigt nyfiken på ditt långa lockiga hår =)

Elin sa...

Du är så snygg!!!! Hot mama!

Hili sa...

Du e så fin Linnet, klär dig att vara gravid =) Och kaninerna, jag smälter.... jag visade dem för M och han fattade vinken direkt och bara gick och klämde fram ett nej... hahaha tyvärr har vi inte plats och vi har ju ingen trädgård...

Vadå? sa...

Guud så fin du äär! :D Och jättefint hår :O :)