onsdag, april 01, 2009

Jag hann aldrig titta till kaninungarna igår eftersom jag åkte till jobbet tidigare så idag när jag kom hem gick jag ut direkt till dem. Och herregud så stora de blivit på två dagar! Nu börjar öronen på en del resa sig och även om det är vingligt tar de sig fram utan att kräla/krypa. Tre stycken ungar gjorde en liten utflykt på egen hand utanför sitt bo idag.




Så trött jag är idag. Somnade nog inte förrän efter två inatt eftersom det var mycket som hände och jag har jobbat länge. Min chef ringde mig idag och gav mig mycket beröm för min insats inatt och sa att jag gjort ett mycket bra jobb. Det känns bra att höra, då måste ju Andreas tyckt jag gjorde bra ifrån mig under konfrontationen och sagt det till henne. Lovely.

Nu väntar jag på att Kalle ska komma hem, vi kanske ska ta en promenad i det underbara vädret.

Inga kommentarer: