tisdag, april 07, 2009

Idag slogs jag återigen av hur korkad jag var som inte fattade att Hilde var på smällen. Hon hade ju tom boat så jag misstänkte det en sväng ju! Hilde är extremt kelen av sig så idag när vi stod i köksfönstret och tittade ut på kaninhagarna sa jag till Kalle:

- Alltså, jag kan inte förstå hur jag inte kunde fatta att Hilde skulle ha bebisar när hon blev tjock, lat och sur!

Och då svarar Kalle:

- Ja det är väldigt konstigt, it takes one to know one heter det ju..


Okej, vad ska jag göra? Eller rättare sagt: Hur hårt ska jag slå honom???

6 kommentarer:

Emmi sa...

alltså nyss stod det att det var 200 days kvar tills din bebis skulle komma men idag står det 115???????

Mayumi sa...

Hm, du bad om det gumman ;)

☆Soya☆ sa...

Halloj.
Nej jag skickar inte ut via mejllistan längre, ville rensa upp lite bland läsarna.

Man kan ansöka om lösen via mejlformuläret i min blogg. Klicka på ikonen som ser ut som ett brev.

Kram

Bara Lisa sa...

Haha, vilken bra och koncis sammanfattning av att vara gravid. :) (uh jag vill också! nä, careful what you wish for...)

Evelina sa...

ha, ha maen jag tänker så här: fattade han att hon skulle ha ungar? Troligtvis inte alltså är du troligtvis inte tjock, lat och sur :D

Juristen sa...

Hejja Kalle.... Dax för payback time!!!!