torsdag, april 02, 2009

Ååå vad jag tycker det är roligt när ni lämnar många kommentarer! Ni verkar gilla min tjocka mage.

Idag gick jag upp 8 för att göra min del av veckostädningen. Vi (jag) har infört städning på torsdagar här hemma. Jag tar hälften på förmiddagen innan jag går till jobbet eller när jag kommit hem beroende på hur jag jobbar och så tar Kalle sin del när han kommer hem från jobbet och så har vi det fint till helgen. Helt perfekt.

Nu ska jag tvätta mitt fettiga hår och sen ska jag bege mig ut i solen och sätta upp nät med små hål i Hildes hage. Det står nog inte på nu förrän bebisarna börjar traska ut mer och mer och då vill jag ju inte att de ska kunna smita.

2 kommentarer:

Lisa Gittan sa...

Guuud vad fina kaninungarna är, åh det är ju så man smälter!
Jag och Juli kommer till helsingborg efter påsk, hade varit jättekul om vi kan ses om du har tid och så. Vi kommer vara i helsingborg v.17.
Du är så fin med magen och tro mig den kommer bara växa och växa.. =)

Kram från Gittan

Linnéa sa...

åååå lisa, vad roligt att du kommer! vi måste definitivt ses!!! jag är ledig onsdag och torsdag, passar någon av de dagarna dig???
KRAM!