torsdag, april 09, 2009

Nu har jag tagit helg fram till söndag eftermiddag. Efter jobbet har jag handlat mat inför lördagen, varit en sväng på Ikea och städat. Ikväll ska jag och Kalle till Malmö för att kolla in barnvagnar och äta på Mosaik. Det blev inte mer av vårt 4-årsfirande men det gör inget. Det är så mycket nu hela tiden ändå så vi hade inte haft tid med nåt annat. Och pengar vill vi spara för att kunna åka till Singapore när Nemo har kommit och blivit lite åldre. Min barndomsvän Emma bor där med sin man och deras son på ett år.

Förresten, jag kom på att jag ville använda mina skattepengar till att kunna behålla alla kaninungarna men tror ni jag får det för Kalle??? Absolut inte, han är så sträng och jag får inte göra någonting! Helt livegen känner jag mig...

Så här ser dumma Kalle ut när han är sträng och säger nej. Typ alltid med andra ord...

1 kommentar:

Bara Lisa sa...

Haha, visst. Jag tycker inte han verkar vara den stränga typen? Kanske lite diplomatisk sarkasm då :)