onsdag, april 01, 2009

Jag vet vad ni tänker, men jag lovar, det är inget aprilskämt!!!

10 kommentarer:

wiho sa...

wow vilken fin kula du fått! :D

MiaMaria sa...

Haha, du kommer vinna tjockis-ligan på söndag!! Men jag är juh faktiskt en månad efter..

jml sa...

Vad fin du är storasyster, värsta fina kulan =)

Sara Sthlm sa...

Tack, det kan verkligen behövas. ;) Shit vilken stor kula du har fått nu! Coolt! :D

Maja sa...

Gud vad Vacker du är!
Såg föresten din kommentar i min blogg, trodde mitt tips gått dig förbi :)
Mne roligt att du gilla de, tyvärr är jag ju bara extra så jag jobbar inte så ofta. Men Ser jag dig lovar jag att hälsa. (kommer jobba i helgen :)

Susanne L sa...

Finfin mage!!

Juristen sa...

OMG!!!!!!

Anonym sa...

Den är så himla vacker...din magen alltså...
Kram.
Mercedes.

Juristen sa...

Men tyvärr tycker jag fortfarande inte att du ser gravid ut... mest tjock! Sorry och behöva säga det...

Erika sa...

Oj, vilken oerhört charmig tjockis! :D