onsdag, april 08, 2009

För fyra år sen satt jag som vanligt på tåget till Köpenhamn för att jobba på Indiska. Det var en fredag och på kvällen skulle jag och några vänner gå ut tillsammans. Tänk om någon då sagt till mig:

- Ikväll kommer du att träffa killen som du kommer köpa hus och skaffa barn tillsammans med.

Helt sjukt om man tänker så. Tänk om jag inte gått ut den kvällen? Tänk om Kalle inte gått ut den kvällen?

Men det gjorde vi och här är vi, fyra år senare, och livet är bättre än någonsin!


April 2007

6 kommentarer:

Bara Lisa sa...

Vilken grej! Jag som däremot fick min första svulstiga urballning och inte ens var med. Tjo flöjt, det var den dagen det började gå utför för mig. Eller, det var väl starten till nystarten får man se det som! Du var ju lite mer redo kanske :)

Bara Lisa sa...

Det var mitt körkort vi skulle fira. Det hade jag ju glömt :D

MiaMaria sa...

Åhh!! Grattis till er!! Hur ska ni fira eran dag??

Och det där med att inte klaga.. det e fan inte lätt!! Man gör det utan att tänka sig för, för jag menar inget negativt när jag säger det..

Elin sa...

Awh, love story! :)

Elisa sa...

Grattis till er båda!
Stor kram

Lena sa...

Va fina ni är!