söndag, april 12, 2009

Igår hade vi en mycket trevlig påskafton tillsammans med familjen Nilsson-Pohla. Vi målade ägg, fikade, gick skogspromenad, hade äggstafett, åt jättegod middag, pickade ägg (jag vann!!!) och avslutade kvällen i soffan framför My Little Pony-the Movie. Fan så gött det kommer vara sen att ha barn och få kolla på tecknat på lördagkvällarna och slippa vara full.


Påskadagen idag då och jag ska jobba. Jag hoppas på att det blir en lugn kväll men det tror jag. I fredags och igår hade jag så satans ont vid revbenen. Hur jag än sitter eller står så gör det bara ont ont ont och det enda som hjälper är att ligga ner plant i en soffa eller säng. Det är så tråkigt för jag kan inte koppla bort det för det är så obehagligt och jag hoppas det inte kommer vara så här ända fram till augusti. Men vi ska till barnmorskan på tisdag, hon kanske har några tips.

3 kommentarer:

Evelina sa...

Det ser ju ut som om vi hade det riktigt roligt :D Vilket ju dessutom är sant. Men du, den där ponnyfilmen, uj, uj, uj!!!

Bara Lisa sa...

Vad musigt! Hoppas Nemo ändrar ställning snart då. Kram!

Rillepille sa...

Har kalle gjort en kommunist-stjärna på sitt ägg?