onsdag, maj 02, 2007

Till min vän Anna T

Jag är så TRÖTT i mitt stackars huvud!
Satt och skrev, skrev och skrev i flera timmar och blev fan klar med hemtentan. Ska låta den vila ett par dagar och sen kolla över den igen.

Hann med ett par soltimmar ute och satt och läste tills klockan 17.30 då vi lagt in en extra sambaträning.
Idag bestämde vi exakt vilka som ska göra vad och vilka kläder vi kommer ha på oss på uppvisningen i Köpenhamn. Jag ska göra två koreografier plus finalen som alla ska vara med på.
En av koreografierna kan jag men den andra fick jag se första gången idag så nu måste det tränas tränas tränas! Önskar jag hade plats att träna på här hemma men det går inte, det är så förbannat trångt.
Längtar så mycket till den 26 maj! Det ska bli förbannat kul även om jag inte är så duktig som de andra.

Mellan kl 21 och 22 på vardagkvällar svarar jag inte i telefonen, det är "min" timme på dagen där jag bara vill slappna av och försvinna in i någon av mina serier.
Men Lina ringde och ringde idag så jag höll på att bli tokig och skrek: LÄGG PÅ DÅÅÅÅÅ!!!!! och fick huvudvärk.
Så kom ihåg det nu: 21-22 = no phonecalls!!!!!!
;)

Och nu, efterlängtade bilder till Anna:



Och ett par bilder på när jag och Jörgen dansar nyktra i måndags:


2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen!! Han e så fin min lilla ALEX alias Leffe..
Ses snart
puss o kram

mimmi sa...

Åh skitsöt!!