söndag, maj 06, 2007

Sköna söndag

Idag har jag pressat i många timmar men jag känner mig inte speciellt brun för det.
Kaninerna och Nell var med ute i gräset och de tyckte det var mysigt och roligt. Speciellt Nell som "sprang" stora rundor på gräset och åt blommor och blad.
Vi grillade korv och jag började läsa Tusen små bitar som verkar lovande.

Imorgon hoppas jag att vädret blir fult för jag ska jobba 12-21 och inte fan vill jag unna andra att ha det soligt och vackert.



Igår fick jag ett nytt ansikte som jag inte ville ha. Men jag får skylla mig själv. En del ansikten gör saker tusen gånger jobbigare, fattar inte varför man ska utsätta sig för det frivilligt.



Nu ska jag göra té och titta på kvällens Wallander; Mörkret.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Tusen små bitar är bästa boken! =)

Anonym sa...

Du kommer fullkomligt älska Tusen Små bitar. Den är inte bara "roande" (fel ordval) du kommer lära dig saker om dig själv. Det gjorde jag iallafall.