tisdag, maj 15, 2007

Lovely...

Fick hem snyggaste linnet från Ellos idag!
Paljetter och guld och snygg urringning, kan man begära mer? Passar både till jeans och min långa bruna kjol, LOVELY!
Ska nog ha det när vi ska till Köpenhamn om det blir fint väder.
Fick även ett par skor också som jag hade rabatt på så de endast kostade mig 99,50.
De är skyhöga och det känns väldigt ovant men de kan vara kul att ha någon gång. Dock inte när Kalle är med eftersom jag inte vill vara typ en decimeter längre än honom.
Jag hoppas jag kan vänja mig vid dem för på andra tycker jag det är jättesnyggt med höga kilklackar (och höga klackar överhuvudtaget) men jag inbillar mig att jag ser weird ut.
Ser ni? Så fint!
PS. Ett par nya auktioner!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle me vilja ha höga skor o jag kan ju verkligen pga min korta "kroppshydda" men fan va skumt det känns.. Bättre hållning får man iaf, det e ett +! Go girl! (spice up your life) =) Mega super duper snyggt linne, jag vill me HAAA! puss

Conny sa...

Men..... du köper så fina kläder! Linnet är skitsnyggt!!

Och skorna med. Titta på några skor jag köpte i Mexico förra året:
http://diario-conny.blogspot.com/2006/06/mis-papos-nuevos.html

Man vänjer sig fort med höga klackar! ;)
Kram.

Trollduvan sa...

Du är på sannorlika skäl misstänk för att åbringat din granne ett högt och ljudligt skratt=)