måndag, maj 07, 2007

MEN ÄR DET LÖNT!!!???!!!

+ 0,2 idag.
Det känns ju jävligt motiverande att fortsätta med den här skiten när jag inte kommer någonjävlastans.
Fuck fuck fuck.


Den här dagen känns för övrigt inte alls bra. Jag har lite ont i halsen och känner att något är på g i näsan. Jag ska jobba 12-21 och det känns inte alls bra.
Inatt drömde jag att min fina mamma dog och jag var så himla ledsen att jag bara ville gråta hela tiden. Jag försökte gå i skolan men grät bara. Fan vad jag hatar sånna drömmar! De gör att man känner sig olustig en hel dag.

Idag hade jag bara velat vara ledig och slappa och göra ensamma saker.
KUK det är ingen bra dag.

Och så vikten. Stamp stamp stamp. Hur motiverar man sig när man sköter sig men det går åt helvete?

-----------------------------------

Nu har jag BRUTAL mensvärk oxå, kan den här dagen bli ännu bättre???

6 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom du nu är normalviktig har kroppen mindre fett att ta av och då kommer det bli svårare.

Ge inte upp! :)

Anonym sa...

vad surt när dagen är så :(

Lort sa...

Den här dagen är helt värdelös. Dessutom regnar det ju.

Anonym sa...

Som dessi sa. Nu blir det bara svårare och svårare att gå ner, du har ju knappt nått att ta av längre och frågan är om du verkligen behöver gå ner mer. Du är ju skitsmal ju. men ja, jag vet, jag vet!!!! Mer badminton åt folket så kanske det sista lilla vecket på magen oxå¨försvinner ;)

Linnéa sa...

dessi: ja det är kanske så det ligger till.. men jag vill tappa mer på magen och runt midjan... gärna på armarna oxå.. damn it!

raur: mycket! hemma nu och fortfarande mensvärk.. lovely..

lollan: eller hur, vad var den här dagen bra för? egentligen?

eve: ja man får väl röra på fläsket lite mer, men när fan då? jag har ingen tid längre.. så mycket att göra nu sista månaden!!!!!

Conny sa...

Du har inte så mycket kvar att gå ner, ge inte upp! Du är jättesnygg!!

Idag skickar jag en jättekram!! Man behöver sånna ibland :D

Förresten, jag har börjat att blogga på svenska lite om du vill kolla ;)