fredag, maj 11, 2007

SEGER!!!

Jag klarade juridiktentan!!! Helt otroligt, fantastiskt och jäääävligt skönt!
Näst högst poäng i klassen fick jag också, min kära studiekamrat Lina klådde mig med 2 poäng och fick vara bäst denna gången, och det är hon definitivt värd!

Nu slipper man noja över om man skulle göra en omtenta utan kan fokusera på hemtentorna, begreppsporvet i psykologi och den STORA tentan i juridik som vi ska ha den 5 juni. Den innefattar allt vi redan haft tenta på plus socialrätten.

Jag har genom att ha fått rätt bra poäng på de små tentorna lyckats skrapa ihop 6 poäng som jag får ha tillgodo på stora tentan och det är jävligt tacksamt.


GÖTT!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hur jävla bra är ni inte??? Starkt jobbat flickor! Så stolt över er, berundrar er som pallar! Ni förtjänar att få va bäst på "jurren", fast ni e ju bäst för mig ialla lägen! Puss o go helg..

Anonym sa...

Oh, grattis! =D

Anonym sa...

Fy fan vad vi e bra, fy fan vad vi e bra.... För vi har klarat tentan, för vi har klarat tentan, för vi har klaaarat tentaaaaaaaan, FY FAN VAD VI E BRA!!!!! Kram studiekamraten

Anonym sa...

grattis vad härligt! och näst bäst i klassen också, du som typ inte trodde att du ens klarat dig :) duktigt!

Anonym sa...

Grattis som faan!!

Jenny Shima sa...

Grattis, bra jobbat!

Conny sa...

OH OH GRATTISSSSS!!

Det måste vara en skönt känsla nu!

Du är skitduktigt!!

Kram

Anonym sa...

Grattis!!! :D :D

Anonym sa...

lovely!!!