måndag, maj 14, 2007

Karma is a funny thing...

Dagens jobb-pass var lååångt och nu är jag jävligt trött. 8-18 är för länge för min smak.
Har delat frukost, suttit på besök, varit med på 3 häktesförhandlingar och en inskrivning och jag undrar hur jag ska kunna och komma ihåg allt som ska göras?

Om en timme är det träning igen och det är jag glad för. Tack vare att jag tycker det är så förbannat kul så släpar jag mig dit fast jag helst hade lagt mig för att sova på studs.
Vi ska gå igenom hela showen idag igen och jag hoppas vi ska bestämma ett datum för klädprovning.
Jag måste passa ut en bra bh till det jag ska ha på mig. Funderar även på silvertejp för att hålla tuttarna på plats. Någon som har provat det eller har andra tips?

När jag kommer hem ska jag ta en skön dusch, göra en kycklingburgare och se på My name is Earl. Efter det är det marsch i säng!

Förresten, -0,4 kg visade vågen idag. Skönt med minus men jag hade hoppats på mer eftersom jag skött mig exemplariskt! Jag är glad för det lilla men jag börjar bli lite otålig nu..:)

Imorgon är det heldag i skolan och efter det måste jag plugga begrepp så de sprutar ur öronen på mig. Prov på onsdag och det känns ju inte som det kommer bli något toppresultat.
Längtar tills onsdagen är över för då släpper nog en del av pressen jag känner nu.
Ledig på torsdag och det ska bli så skönt!
Fältstudier på fredag och då bär det nog av till Ystad eller Svedala för att stalka några stackars ungdomar för att se vad sånna har för sig nuförtiden.

4 kommentarer:

Mayumi sa...

Hej, hej, jo Prag hjälpte mig att må bättre :) vill åka till Berlin nu! :) Jag utgår från att vi åker till Kättbo i midsommar :)

Anonym sa...

Härligt med minus! :D

Anonym sa...

Låter som en fullspäckad dag. Själv ska man på läger med kidsen över natten idag. Är smått nervös... sova över på okända ställen är inte min grej.

Linnéa sa...

mayumi: berlin vill jag oxå till, jag och kalle ska åka dit nån gång då det passar. e ju nära härifrån..:)

dessi: LOVELY..:)

raur: det kommer nog gå finfint, de kommmer nog vara mer nervösa än vad du är..:)