tisdag, maj 08, 2007

Upp till kamp!!!

Efter en diskussion med Marika så tog jag ett beslut:
Jag ska fan kämpa på!

Jag har ställt om programmet så jag har 3 kg kvar from nu. Dessa ska jag gå ner på 4 veckor och det är då jag åker hem till Kättbo.
När jag förnyade programmet förra gången så blev det fel så min målvikt blev mindre än vad jag tänkt mig från början, men nu har jag ändrat tillbaks och har 3 kg kvar.
Jag har hållt på sen 8 januari så 4 veckor till ska jag väl kunna kämpa på?

Jag vill att dessa 3 kilon som är kvar ska försvinna från mage, midja, lår, rygg eftersom jag knappt har varken röv eller lår kvar.
Jag ska nå mitt mål och sen ska jag slappna av och fira min långa kamp i mitt älskade Kättbo!!!


"Det är ju nu då får visa lite jävlarannama och ut och spring med dig!"
Cosse

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du vill kämpa, men samtidigt så går det ju tyvärr inte att önska att kilona ska tas från ett visst ställe... Kroppen "skalar av" fett jämnt över kroppen, tyvärr, så är det... Hoppas du kan vara realistisk och inte bli besviken, beröm till dig för din beslutsamhet!

Anonym sa...

Låter som en bra deal med dig själv :D

Linnéa sa...

anonym: jo jag vet hur det funkar, det var mer ett önsketänkande från min sida. och det enda stället jag kan tänka mig kilona kan tas från i fett.
jag ska kämpa på..:)

dessi: tack så mycket, känns bra! hur går det för dig? saknar din blogg, lösen?

Anonym sa...

Jao jag kämpar på och det går sakta men säkert neråt :)

Bloggen ligger uppe "tillfälligt", maila om lösen om du vill ha det: dessi101@gmail.com :)

Annars finns jag på bilddagboken om du har en sådan.