onsdag, maj 23, 2007

Lovely träning...

Träningen idag gick kanonbra! Jag satte båda mina koreografier och finalen. LOVELY!
Har fått ihop ett bra solo som jag känner mig bekväm i också.

När jag kom hem hade jag 3 missade samtal på min mobil och ett röstmeddelande.
Det var en kille som snackade engelska och som hade fått mitt nummer för att han hört att jag sjöng gospel i en kyrka och var mycket duktig. Han behövde desperat en gospelsångerska till en skivinspelning.
Jag visste inte ens att jag sjöng gospel, men varför inte?
Det kan ju kanske vara min nya nisch? En sambadansande gospelsångerska i häktesuniform. Låter ju bättre än bra.

Nu ska jag laga mat och sen kolla Greys Anatomy.
Imorgon är det heldag i skolan igen, hoppas vi får sluta lite tidigare. Det fick vi idag efter att ha lyssnat på KY 2's uppsatser och opponering. Det var ganska jättetråkigt och kändes onödigt att lyssna på så många. Två hade räckt.

Imorgon är sista träningen innan karnevalen och just nu känner jag mig säker på det jag ska göra. Hoppas det går lika bra imorgon så jag inte får panik över det jag gör fel.

Nä, nu är det MAT!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså jag är sjukt nyfiken på din uniform, kan vi inte få se?! :)

ANNA_000 sa...

Okej.. det där med Michael S var min pojkvän kanske var att överdriva lite... Vi har väl mer ett rent sexuellt förhållande.

Linnéa sa...

illvilja: haha jo jag ska fixa en bild nån dag så ni får se underverket..:)

anna: det är bäst du passar dig för jag vet vart du bor!!!