torsdag, maj 17, 2007

Pussycat Dolls

Jag såg på Pussycat Dolls-serien igår och kommer nog fortsätta följa den.
Jag är lite trött på alla dessa såpor där folk ska slås ut och det är catfights, skitsnack och tårar men eftersom dans är min nya passion så blir jag glad av att titta på när de dansar.

Och Pussycat Dolls I love. The leadsinger är ju faktiskt så sexig så att man dör. Hur gör folk för att vara sexiga? Jag har ALDRIG känt mig sexig eller sett sexig ut. Verkligen never.

Men Nicole Scherzinger är HOT HOT HOT!





Jag har några favoriter: Asia, Anastacia och Melissa R.




Om jag fick en önskan när det kommer till att förändra mitt utseende så skulle det vara att ha afrikanskt, latinamerikanskt eller asiatiskt påbrå.
Det är så BORING att vara nästan genomskinlig, ha platt tråkigt hår och vara så svensk helt enkelt.
Men Michael Jackson kunde operera sig vit, så då kanske jag kan operera in lite afrikanska drag?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så missade jag det, jag som så gärna ville se det!! Attans.. Jag har alltid önskat att jag kunde dansa sådär som dem.. Sen jag va liten o ville va bakdansare på sikta mot stjärnorna! *haha* Ska vi ta några lektioner sweetheart?? Du som e så på gång me dans o allt! Samba e väl ändå en sexig dans så jag tycker nog du kan va sexig.. *blink blink* Pussen

Linnéa sa...

lilla anna: synd du bor i kristianstad annars kunde du hänga på mig till samban, det är askul!
och du, jag vet om dina snuskiga tankar om mig so don't go there! ;)

Lort sa...

jag vill ocks[ se den serien! åh! vilken kanal går det på? och när?

Linnéa sa...

lollan: den går på onsdagar kl 22 på trean, direkt efter top model!

Conny sa...

He he he!! Vad du är roligt!! Vi är aldrig nöjda som vi är eller hur? :) du är så snygg, så svensk! Och jag är så latinsk!! Förresten... kan du dansa salsa?

Jag missade programmet!

Kram

Anonym sa...

Gillar också den serien. Har den på min mp4spelare och sett ett avsnitt vid varje bussresa :D