torsdag, maj 24, 2007

Lovely torsdag...

Nu är jag verkligen trött i kroppen. Har tränat sex dagar i rad men det är det värt för nu känns det som om allt sitter. Fick beröm av Renata idag för mina snurrar i finalen och det var kul.
Imorgon ska jag träffa Alex för att gå igenom axén och finalen en sista gång med henne eftersom hon inte kunnat träna så mycket i veckan, och sen är vi good to go!

Det är massor att göra imorgon. Förhoppningsvis finns det en tvättid. Skulle tvättat idag men hann inte. Jag ska börja med min hemtenta i psykiatri som vi bara har en vecka på oss att göra from idag. Ska posta tradera-paket samt ett mors dag-paket och sen ska jag som sagt träna lite.

Och imorgon kväll har jag en överraskning till Kalle planerad. Kan inte skriva vad det är än eftersom han läser här då och då. Men han vet inget och ska inte få veta något förrän vi står utanför stället vi ska till..:)


Förresten, på söndag ska vi grilla och spela brännboll på grönan vid Vitemölle om vädret tillåter och alla som vill är väldigt välkomna, ju fler desto bättre och roligare! Så KOM!



Nu ska jag titta på lite Helt Hysteriskt och njuta av Patsy och Edina ett tag...


Inga kommentarer: