onsdag, maj 16, 2007

Lovely...

Men hur trött får man vara???
Idag var det riktigt nära att jag snoozade vidare när telefonen hade slut på snooz...

Begreppsprov idag då. Pluggat much? NÄÄÄ!
Och inget verkar ha satt sig i min hjärna under natten heller. Jag får ta en komplettering sen helt enkelt, finns inte tid till detta enligt mig meningslösa skitprov!

Idag ska jag ha min FREE PARIS - THEN TIBET-knapp som jag fick igår.
Måste ju hjälpa den stackars tösabiten och visa henne mitt stöd. Evelina har också en så nu är hon, jag och Paris BFF's!


Imorgon är det röd dag och då ska jag sova länge, länge.. Ner med persiennerna och sen bara njuta och sova ut...
Hur kan det vara så skönt att sova? Hur kan det vara så extremt plågsamt med tidiga mornar???

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag brukar följa din blogg av och till och ville bara ge dig tummen upp för viktjobbandet.
Du är jätteduktig.

Så, satt iallafall och slötittade på tv tidigare och kom in på tvshop (eller vad det heter numera) och såg att man kunde beställa en DVD workout video som hette "Core Rhythms" eller något liknande. Hemma övningar för kroppen som byggde på latino danser. Då kom jg o tänka på dig då jag nyligen läst att du dansar samba :)
Den finns säkert att ladda hem nånstans (jag vet ingen länk tyvärr =( ) men du kan ju kika runt om du känner dig sugen, verkade jätte enkelt och jätte skoj, speciellt då du redan gillar att dansa.

Ha det gott!

Anonym sa...

Måste säga att jag gillar din blogg.. Du skriver intressant och humor i det hela oxå :) Du är duktig. Dessutom är du SNYGG som tusan :)

Linnéa sa...

Linda: Tack så mycket, det är alltid lika peppande att få en tumme upp..:) speciellt nu när jag börjar bli otålig och trött på det. men jag ska kämpa på!!!

kollade upp core rythms men det fanns inte att ladda ner. ska hålla mina ögon öppna för det verkar ju som en rolig träningsform om man har en stund över hemma, det tackar jag mycket för..:)

ha det gott!

Carita: Tack så jättemycket, det är precis så jag vill få ut mina ord och det glädjer mig att de upfattas rätt.
TACK! :)

Anonym sa...

Värsta bruden liksom....:)åååååå in med paris i fikan, in i fikan, in i fikan.

Ej att glömma Heja die blåa forza Malmö

Anonym sa...

Glöm inte att stänga av mobilen! Jag blev skistörd när jag hade sovmorgon (sover jävligt illa numera så jag behövde den verkligen) och mobilen ringer strax efter kl 07 imorse. Grrrrr!

Linnéa sa...

vaktsvinet: det heter finkan din analfabet!

dessi: nä det ska jag komma ihåg. hur kan nån tycka det är rimligt att ringa 7 på morgonen???

Anonym sa...

Jag som inte är med i hela skvaller svängen. Vad har tösen nu gjort? (paris)

Linnéa sa...

maja: hon har kört olovligt två ggr så hon har fått 45 dagars fängelse..:(

Anonym sa...

From Paris to Berlin, in every disco I get in... Jag tar min bil och kör dit, dricker sprit och kör hem... Låt den "stackars tösabiten" sitta sitt välförtjänta straff i fängelset... Varför ska hon behandlas annorlunda? För att hon e känd och rik??? PRISONPARIS!!!

Anonym sa...

Men hallå jag e ju ett vaktsvin vad trodde du liksom?????:)

Linnéa sa...

anonym: våga skriva signatur din fjant!!! ;)