torsdag, februari 02, 2006

Shopping..

När jag cyklade hem idag hade jag brutal ångest och hjärtklappning för att jag tog ett beslut.
Jag vet inte om det blev mycket bättre men.. det är gjort iallafall. Ibland är det så svårt att nå fram på rätt sätt, och man känner sig så förbannat dum.
Jag hatar mig själv. Stackars alla som måste vara med mig.

Har iallafall varit på stan hela dagen och gjort massor av fina inköp, men inte bränt så mycket pengar ändå.

  • Svarta underground-skor i allstars-modell, fast lite högre, Shock.
  • 4 paket rökelser, Laxmi.
  • Stor väska att ha skolgrejer i, Laxmi.
  • Ögonskuggsbas och glitter-fix, Make Up Store.
  • Lila, glittrig kjol, Gina Tricot.
  • Du och Jag-bok, Ordning och reda.
  • Kardborreband, nån tygaffär.
  • Tékopp, Indiska.
  • Sariband, Indiska.
  • Halsband, Indiska.

Det var allt tror jag. Inte så illa.

Nu ska jag nog grina en stund innan jag sätter mig ner och intalar mig hur ful och dum jag är. Känner mig iallafall...

Inga kommentarer: