onsdag, februari 15, 2006

31 dagar kvar...


Känns som om denna nedräkning aldrig kommer ta slut..

Pust, är mätt och trött. Åt en god falafel med fetaost till middag och drack en iskall cola light. Jag älskar cola light, and I love you falafel!

Vad ska man säga om dagen då.. Varit i skolan på två roliga lektioner. Började 10 så jag förstår inte hur jag kan vara så förbannat trött som jag är..
Var på Stoff och Stil en sväng och köpte två nya tyger samt ett fint band att ha till det ena. Få se vilket tyg som får bli lördagens fest-plagg. Så kreativ jag är..


Kalle är så fin och söt and I love him. Men det är en hel månad tills han kommer hem.. "Tiden kommer gå såååååå fort..." säger alla, och det är ingen som fattar att TIDEN GÅR INTE FORT. Om deras käresta åkte bort så länge hade det nog blivit annat ljud i skällan.


Vad ska man göra nu då?
Borde börja på religionen eller PM:et till svenskan. Få se om jag orkar...


23.00

Har givetvis inte gjort något skolarbete.
Löste lite korsord, såg på O.C (I loooove) och sen har jag klistrat in lite nya recept i min receptbok och pratat med darling Maggi på MSN.
Borde ligga i sängen nu eftersom jag ska gå upp 6.45 imorgon. Men det är så mycket att göra innan jag kryper ner. Leta reda på Billy, ge djuren mat, plocka bort all tvätt från sängen (som jag har fått haft utspridd sen igår pga cp-grannarna).. Bläää jag vill ingenting..
Saknar Kalle och allt känns så tråkigt när jag saknar honom så mycket.. Likgiltig till allt.........

Inga kommentarer: