måndag, februari 06, 2006

Dag Ett



20.43


Har fördrivit kvällen med lite av varje. sett lite tv, ätit en falafel, skrivit ett referat till svenskan på onsdag och gjort ett jättefint pärlhalsband.
Nu lagar jag lite ris och korv till råttorna.
Micke har ju fått en lillebror, och näpnare liten kille får man leta efter..:) Billy Brunsås heter han och är född i december, så han är så pass liten att han kan klämma sig genom burgallret. Men han går direkt till soffan så det är inte så svårt att fånga honom. Får ge honom mycket bra mat nu så han växer och blir för stor för rymningar.

Om allt gått som det ska så är Kalle och Alex framme i Cuba nu.. Och dr är klockan tyå eftermiddag bara.. Få se om jag hör något från honom idag, är ju så dyrt att ringa..:(
Detta är dag Ett och jag vette fan hur jag ska klara mig igenom 39 dagar till med denna saknad och ensamhetskänsla. Ska ägna mig extremt mycket åt djuren, pyssel och DVD-boxen jag fick..

Inga kommentarer: