lördag, februari 18, 2006

28 dagar kvar...


Jag har tråkigt.


12.30

Tog ett skumbad, gjorde en ansiktsmask och rakade benen. Har diskat och tänt rökelse i hela lägenheten.
Nu då?
Castingen är inte förrän om 2,5 timme.. Vad ska jag ha på mig? Jag vill ju vara fin men inte too much. Borde ta något som framhäver de bästa dragen hos mig, men jag vet inte vilka det skulle vara..
Det är nervöst, tänk om de tycker jag är asful i verkligheten och skrattar åt mig...
Jaja, den som lever får se..

Maggi kommer hit vid halv fem och vi ska göra oss iordning och dricka lite innan vi ska till Elin. Ska bli kul..:) Sällan man gör det numer.


Förresten, började på min gröna, japanska klänning igår kväll vid 21. Jag börjar få in snitsen nu så det gick ganska fort. kanske lite väl fort, för när jag skulle sy ihop delarna märkte jag att jag gjort tre frmstycken och bara ett bakstycke. Jävla klant!!! Och jag hade ju givetvis inte tyg till att göra ett till strycke.
Så det blir min läxa, vara mer uppmärksam och kolla såallt blir rätt.

Nu ska jag nog måla naglarna i nån käck färg.

Inga kommentarer: