måndag, februari 06, 2006

The dream.

I torsdags när jag och Maggi åt lunch på bagericaféet sa hon till mig:
- Jag tror att du och Kalle kommer att gifta er.
Och jag hoppas verkligen att det är han jag kommer vara med. Han är så bra för mig, så fin, underbar, bryr sig så mycket om mig. Jag älskar honom innerligt och skulle kunna göra allt för att vara med honom.
Vi är nog bra för varandra. Jag tror vi letar efter samma sak, trygghet, villkorslös kärlek, att kunna uttrycka sina känslor fritt. vi har många gemensamma intressen, jag trivs med hans vänner och han med mina, han är rolig, får mig att skratta och må bra, lyfter upp mig när jag är nere. Han VISAR och SÄGER hur mycket jag betyder för honom, Han får mig att känna mig trygg och älskvärd. Så som alla förtjänar att känna.
Han ger mig allt jag drömt om.

Inga kommentarer: