tisdag, februari 07, 2006

39 dagar kvar..




Dagens och gårdagens projekt.











22.35

Kvällen lider mot sitt slut. Jag lider oxå.
Fick en sakna Kalle-känsla och ångest över hur länge det är tills vi får träffas.
Jag tror folk missförstår min saknad. De tror att jag bara tycker det är så läääänge och oj va joooobbigt.. Men det är inte det som är grejen, utan att jag mår så dåligt ibland och då blir det så jävla jobbigt att någon så nära är så långt borta. Och jag kan inte ens ringa för att få prata en liten stund med honom. Jag känner mig så ensam, dels för att jag väljer att vara ensam, men oxå för att jag har så svårt att ta mig för att träffa folk. Det blir ett sånt projekt och känner känner press och då blir jag stressad och allt blir så jobbigt och jag vill bara ställa in allt. Varför är det så?

Imorgon ska jag iallafall klyva tungan igen.

Jag borde lägga mig och sova nu för jag är dödstrött, men kommer väl inte göra det utan sitter uppe och glor istället.

Jag önskar jag var så bra på någonting att folk kom till mig för att fråga saker, be om råd som de tycker att just jag är bäst på att ge.
Måste jag vara så dålig?

Inga kommentarer: