lördag, februari 04, 2006

Lördag morgon.

Kalle och Ane

Klockan är snart 4 på morgonen och det är bara Ane och Lindvall som är kvar.. De verkar dock vara väldigt trötta så jag gissar de kommer dra sig hemåt snart..
Kalle sitter å traggar med dem..
Ida har lagt sig, hon ska jobba imorgon på McDonalds, och alla andra har gått hem.. Jag är nog endats vaken för att jag inte blev alls full ikväll.. Drack nog bara ca. 4 halvlitersöl.. Väldigt lite för att vara mig.. Väldigt bra dock.. Har redan plockar undan alla tomburkar och flyttat ut alla stolar i köket..

Jag är rädd. För på måndag åkre Kalle till Cuba, Mexico och Costa Rica.
Och jag är rädd för att jag kommer ta alla mina negativa tankar och gräva ner mig i dem.. Att jag kommer må så dåligt att jag går under. Stänger in mig och bara deppar.
Det som kommer bli mest jobbigt är att jag kommer inte kunna ringa honom när jag vill. Om nåt händer, eller jag mår dåligt, eller saknar honom extra mycket...
Fy fan va tråkigt och hemskt ensamt och ledsamt det kommer bli..

Ja har tänkt farliga och dåliga tankar och jag är rädd det blir värre när Kalle åkt.
Måste jag vara så labil??????

Kuken!


Nu har Ane somnat.....





5 JÄVLA VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: