söndag, februari 19, 2006

27 dagar kvar...


Festen hos Elin igår var jätterolig. Supergod mat och mumsig tårta. Mycket trevligt folk och jag hade min fina klänning med supersnygg urringning..:)
Dock blev jag ledsen på kvällen när jag blivit jättefull för jag saknade Kalle och att han inte ringt. Men idag hade jag fått ett mail med förklaring. Det hade blivit krångel med hans papper så han hade ingen chans att ringa.
Men alla var så snälla och tröstande. Elin messade idag att hennes David hade blivit helt ledsen för min skull. Så snäll..:)
Glömde tyvärr kameran där så jag har inga bilder än..
Jag spottade Tobbe i munnen oxå..:) Hur det gick till och varför har jag inget minne av. Men kul var det..:)

Idag har varit en äkta bakisdag. Jag och Ida köpte pizza och massor av chips. Tryckte i oss hälften och har sen bara vart trötta och bajsnödiga. Ska blanda dip och käka chips sen, fast jag inte är sugen egentligen..:) Är så full i magen. Tömt en 1,5 liters cola light och är inne på andra glaset av 2 liters-colan.:)

Inget kul på TV och så saknar jag Kalle fruktansvärt mycket.. Känns som han aldrig kommer hem..Vill ha honom här så jag kan få värme och kramar...

Nej nu lär jag dricka mer läsk.


22.45

Varje millimeter av min kropp skriker efter Kalle. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket och det är så lång tid tills han kommer hem. Jag vill höra hans röst och känna hans värme. Jag BEHÖVER det.
Han har varit borta i två veckor, och ska vara borta i nästan fyra till. Jag vill ha honom här, nu! Fan också. Jag känner mig så ledsen.
Jag är säkert skitlöjlig men det är precis så jag känner. Jag älskar Kalle och jag behöver honom. Det är så ensamt att sova själv varje natt, att inte kunna prata med Kalle om jag känner mig ledsen..


Usch, jag mår illa och har ångest.
Skönt att det är lov nästa vecka.

Inga kommentarer: