söndag, juni 30, 2013

På hemmaplan

Första dagen på länge på hemmaplan. Regnet har öst ner större delen av dagen och så har Nemo varit på kalas hos en kompis på förskolan. Annars har jag mest packat upp, pysslat och slappat. Kalle hade köpt hem ostar, räkor, ölkorv och annat gott som vi njutit av ikväll så nu är jag så sjukt mätt. Och när jag nattade Nemo somnade jag själv så hårt att jag inte fattade vart jag var när Kalle väckte mig. Ett avsnitt The Walking Dead och en kopp te och nu ligger jag i sängen och ska sova. Imorgon börjar ytterligare en semestervecka och jag hoppas att vädret skärper till sig lite, nu vill vi ha tillbaka sommaren!!


Ingen sommar direkt... Ser ni killen i bakgrunden? Min favvokaraktär i The Walking Dead. Jag har en tendens att bli lite kär i vissa karaktärer och nu är jag det igen. Kalle undrar om jag inte växt ifrån det men det har jag visst inte.

1 kommentar:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Finns det ett måste på att växa ifrån det? hahaha Hur var det nu? McDreamy eller McSteamy?