lördag, juni 22, 2013

Drömmen efter 7 kilometer...

Idag var det dags att springa igen. Jag tog en tur över till södra sidan, bort till sågen, runt hälsospåret, till sågen igen och sen hem, totalt sju kilometer. Det var riktigt varmt emellanåt och något jag alltid drömmer om när jag springer och svettas är att få simma ut i en kall sjö. Så när jag kom hem slängde jag i handduk, badkläder och schampo och sprang barfota ner till sjön, bytte snabbt om och hoppade i. Så skönt det var!! Helt underbart och tvättade håret och tvålade in mig och simmade och dök. Nu känner jag mig ren och fräsch och sval eftersom det knappt var 17 grader i vattnet.

Nu laddar jag om för tipspromenaden i eftermiddag och ikväll hoppas jag på vin och spel i granngården. Dock så gick det vilt till där igår så vi får se om de är i form ikväll...



Inga kommentarer: