onsdag, juni 12, 2013

Toppenservice!

För ett par år sen köpte vi två dvd-skärmar till bilen från NetOnNet av deras eget märke. För typ ett år sen gick sladden sönder och Kalle åkte till NetOnNet för att köpa en ny. Till vår stora förvåning så fick han sladden gratis och det var ju väldigt generöst, han bad inte om kvitto eller nånting.

För ett tag sen gick sladden sönder igen, antagligen har den gått av när barnen klättrar ut och in i bilen och när det var kallt var den stel och gick rätt av. Idag åkte jag till NetOnNet för att skaffa en ny sladd då vi ska åka långt på söndag. Då har modellen som vi har på skärmarna utgått! Panik! Jag kan inte åka 75 mil med barnen utan film, det finns inte. Men den snälle killen som jobbade där hämtade en förpackning med en ny modell och tack och lov var sladden likadan. Och så gav han mig en ny sladd, bara så där. Bröt upp en ny förpackning och tog sladden och gav den till mig. Det kallar jag sjukt bra service, han anar inte hur tacksam jag är även om jag såklart tackade så mycket.


Jag och mina två knasbollar som nu klarar resan till Dalarna galant!

2 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Ja vad hade vi gjort om inte det fanns. Förstår det och så trevligt med bra service! Ha en härlig resa!

äppelblomman sa...

Oj oj vilken tur ni har! De är inte många ställen som har en sådan bra service längre, tyvärr:(
Kör försiktigt och hälsa Dalarna såååå mycket❤
Kram K