söndag, juni 30, 2013

Lång dag

Klockan sju imorse styrde jag bilen från Kättbo ner mot Göteborg. Efter en knapp timme kräktes Leon och vid två-tiden var vi framme men det tog lång tid att hitta parkering. Det hade ösregnat ända från Säffle men precis när vi parkerar utanför Liseberg så sprack det upp och blev till och med lite soligt.

Kalles mamma, Marika och Daniel mötte oss och vi begav oss direkt till Kaninlandet för att åka karusell. Det var första gången Leon skulle åka och han ÄLSKADE det. Tyckte det var så kul, skrattade hela tiden och sträckte upp armarna i luften. Och när han vart kliva ur karusellen blev han så arg och ledsen, varenda gång. Det var verkligen roligt att se honom så lycklig.

Nemo älskar också att åka karusell så jag ser fram emot att åka till fler nöjesfält med dem i framtiden.


Vid 21-tiden åkte vi vidare hemåt och efter att ha lämnat Kalles mamma på stationen i Lund kom jag och barnen hem vid tolv. Jag är så trött så trött men har suttit uppe och pratat med Kalle och nu väntar jag på att han ska komma upp och lägga sig. Jag har saknat honom och han har saknat barnen sjukt mycket så imorgon tänkte han gå upp innan de vaknat så han är vaken när de kommer upp. De kommer bli överlyckliga när de ser sin älskade pappa. <3

4 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Härligt att ni hade kul på Liseberg och att resan hem gick bra! Det är alltid så mysigt att träffas igen när man inte har setts på ett tag och har fått gått runt och saknat varandra :-)

Suzan sa...

Sån härlig bild!

Marie sa...

Mysigt med Liseberg!!
Testade du inte Postafen till Leon? Ellen fick 1/4 innan vi skulle åka en bilresa på 40 min och det verkade som det funkar...ska testa snart igen så vi är väl förbereda inför Helsingborgresan senare i sommar...:-)

Linnéa sa...

marie: nej men jag glömde ju helt bort det! ska köpa nästa gång jag är på apoteket. :)