fredag, juni 14, 2013

Något snurrig...

Igår var jag in på Willys en sväng efter jobbet. Jag brukar ju storhandla men igår skulle jag bara ha lite grejer till mat ikväll och imorgon och till söndagens resa. Jag gick och plockade lite saker och plötsligt så tyckte jag att det var mycket ändå i vagnen. Konstigt eftersom det inte var alls mycket jag skulle ha, men ja ja det blir väl mer än man tror tänkte jag. Plötsligt kom en kvinna efter mig och ropade: Ursäkta jag tror du har min vagn!

Ååå pinsamheten!! Skäms skäms skäms. Jag hade gått omkring i min egen värld och tagit hennes vagn och inte märkt det trots att jag tittat i vagnen och sett att det var väldigt mycket grejer i den, helt andra än de jag lagt i min vagn... Och jag hade gått runt med den länge för jag hade hunnit hämta flera saker jag skulle ha. Hur förvirrad kan man vara??


Kanske är jag snurrig för att jag sitter och glor på The Walking Dead alldeles för sent om kvällarna...

Inga kommentarer: