tisdag, juni 25, 2013

Batman & Superman

Mina föräldrar och barnen har varit till Tomteland idag och jag har haft det riktigt lugnt och skönt. Efter lite disk, dammsugning och tvätt så la jag mig i soffan på verandan och lyssnade på poddar och slumrade lite. Tur det så jag orkar vara uppe ikväll och titta på The Walking Dead. Alltså jag kan verkligen bli helt besatt av serier, längtar redan tills jag kan se om den...

Häromkvällen lekte Nemo och Leon så sjukt bra och de hade så kul. Jagade varandra och knuffade varandra i ett dike. Nemo tycker det är så roligt när han och Leon har sina t-shirts med mantlar och då kallar han Leon för Superman hela tiden.

 
 
 
Och Leon har börjat gå på pottan! Helt chockerande. Häromdagen gick han och satte sig på pottan med blöjan på men reste sig direkt och började slita i blöjan så mamma tog av den och då satte han sig och kissade. Idag gick han utan blöja ett tag och så frågade jag om han ville gå och kissa på pottan och då gick han direkt och satte sig och kissade. Och sen när vi åt mat så såg jag att det var annat på gång så jag satte honom på pottan och då bajsade han i den, superstolt såg han ut.

2 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

När man bloggar om kiss och bajs framsteg gällande sina barn. DÅ vet man att man är mamma! hahaha. Bra jobbat Leon!

äppelblomman sa...

Åh ni verkar ha de såååå mysigt! Vilken grym kille! Snart är "bebis" tiden förbi... Hua va fort det går...❤
Kraaaaam K