onsdag, juni 19, 2013

På det igen!

Första rundan efter Malmömilen! Och det gick så bra, varför hade jag inte sånt flow i lördags??!



Fem kilometer i 5.35-tempo och det kändes verkligen fint. Men man kan inte vara på topp jämt. Jag har tänkt mycket på loppet och jag hade en förkylning i kroppen som satte stopp. Sen så var jag övertygad om att göra ett kanonlopp och det blev en liten chock när det gick så jävla tungt.



Men nu laddar vi om och ser framåt mot Malmö Halvmarathon den 10 augusti!










Location:Källarbacksvägen,Mora,Sverige

2 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Vad roligt att det gick lättare nu. Kul för dig.

Sara sa...

Hej Linnea!
Jag har följt din blogg ganska länge och har märkt att du, precis som jag verkar "lida" av ett halsont som kommer och går precis som det behagar.

Själv har jag kopparspiral och tydligen så kan den göra så att zinknivåerna i kroppen kommer i obalans och ger sänkt immunförsvar. Min kompis (som är utbildad hälsoteraput) tipsade mig och denna sida: http://www.medicinsk-geologi.se/ medicinsk geologi där man kan läsa om symptomer som kan uppstå vid brister på vissa mineraler mm.
Jag började äta zink för några månader sen och har knaprat det dagligen fram tills för ett tag sen, and guess what? Jag har INTE alls haft problem med halsen som jag hade innan, knappt varit sjuk en enda gång. (Innan kunde jag vara frisk, träna en dag, bli sjuk nästa med halsont, vara sjuk några dagar, träna lite lätt, få ont i halsen igen osv.)

Det kanske kan finns något av nytta för dig på sidan, hoppas! :)

Glad midsommar,
Sara.