lördag, april 21, 2012

Spontan middagsbjudning

När jag sprang i Skrylle idag var det jättefint väder men strax efter att vi kom hem öppnade sig himlen och regnet öste ner. Men när det slutar regna sprack himlen upp och det blev jättefint igen så jag gick ut för att fortsätta mitt projekt jag påbörjade i torsdags.


Det ser lite ut som att jag försöker gräva ner något i en svart sopsäck inser jag nu...


Men riktigt så spännande är det inte, jag fixade bara i ordning mina drivbänkar.


Fyra kärror jord tog jag från min kompost och nu ska jag bara fylla på med lite ny jord och sen ska jag plantera.

Vi skulle egentligen grillat ikväll men så plötsligt undrade Jörgen om vi ville komma till honom. Jag har tjatat på Jörgen att bjuda hem oss i typ tre år och plötsligt händer det. Nu måste jag nog köpa en Trisslott. Vi har ätit pizza och Nemo tittar på Cars på Jörgens projektor.








Kul kväll, vad hittar ni på?

Inga kommentarer: