fredag, april 13, 2012

Fina Ni!

De senaste dagarna har nu varit väldigt flitiga på att kommentera och det gör mig jätteglad! Det är så härligt att läsa era peppande ord, att jag peppar er och annat som ni tycker och tänker, fortsätt snälla ni för det gör så mycket mer än ni anar. Tack!

Fredag idag! Jag städar köket, ska dammsuga och städa badrummet idag och sen bara fredagsmysa. Jag frågade Nemo vad han ville göra i eftermiddag och han ville äta päron och melon så det kan vi ju göra.

Vad ska ni göra i helgen? Här blir det lugnt, det enda inplanerade är min ridning imorgon. Om det inte regnar får det nog bli årets första gräsklippning också, så häftigt ska vi ha det!


6 kommentarer:

äppelblomman sa...

Äta päron o melon, guuud så söt;)!
I helgen blir det jobb... Min sista helg på jobbet, sen är jag arbetslös...:(
Ha en mysig fredag!
Kram K

Ninni sa...

Vi ska åka tåg för det ville Cedric göra.

Lina sa...

Jag har lite lösa loppisplaner o hoppas få tummen ur att plantera ut lite lökar o rabarber..

Anonym sa...

Jag ska försöka surfa bort alla dåliga känslor sen återvända hem till Sverige och Göteborg. På lördag är jag bjuden på releasefest(baby Jane). På söndag kommer jag nog sitta hos Anna-Stina och gråta:) /Marike

Unknown sa...

Åh tänk om ungarna här hemma kunde säga att de ville ha sånt där gott. Men här är det bara chips och godis som gäller. Blä.
Frukt är väl ändå det godaste som finns!

Vi ska iväg till sollerön idag lördag och titta på grodor, det är parningstid nu och det verkligen Kryllar av grodor där i naturreservatet.
Ha en trevlig helg!

Jenny Shima sa...

Vi kommer nog också klippa gräs och fira Olivers namnsdag imorgon.