måndag, april 02, 2012

Måndag igen

Idag känner jag mig riktigt trött och frusen. Det är kallt ute och snöade ett tag förut men förhoppningsvis kommer det inte mer. Jag bytte om till min stora stickade tröja och raggsockor och önskar att jag slapp gå ut mer idag men de undrar väl på förskolan om jag inte kommer och hämtar Nemo.

Kalle började jobba idag efter att ha varit ledig sen jul. Så nu är lyxmammalivet över. Inga fler sovmorgnar mitt i veckan eller löpturer på dagtid. Eller jo, intervallträning kan jag köra om jag håller mig på ett och samma ställe. Då är det ju bara att parkera vagnen med en sovande Leon och börja kuta. Idag blir det dock ingen löpning eftersom jag har sån träningsvärk och känner mig stel efter ridningen i lördags. Den här veckan satsar jag på en kort runda, en lång runda och en snabb runda och börjar nog med den korta imorgon.

Nu ska jag koka en till kopp te innan det är dags att bege sig ut i kylan igen.





Maggi skickade fina bilder från igår.

1 kommentar:

sophie sa...

Hej! Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket. Tar endast några sekunder :)

Kram