fredag, april 27, 2012

Kick back

Ahhh vilken vecka! Känner mig helt slut och så kom ju såklart Leons feber tillbaka, 39,1. Jag åkte iallafall och köpte 10 säckar jord så nu är drivbänken färdig och jag och Nemo planterade dill, spenat, sallad och rädisor. Sen slappade jag i solen med ett glas rose, det var riktigt gött kan jag lova..


Mamma målade studentglas till mig, Marika och Emma. Det här är dock andra upplagan av mitt, det råkade visst gå sönder...

Nu kom Kalle hem och vi ska grilla idag, kycklingfilé i cajun- och whiskymarinad med stora potatisklyftor i ugnen, sallad och bearnaissås.


Jag idag, med rosett i håret. Och så har jag byxor på mig! Kan ni förstå? Sånna där upprullade chinosaktiga ni vet. Jag är rosig efter springturen...

2 kommentarer:

Ninni sa...

I love rosetter!! Och jag vill se chinosen!! Är sugen på ett par jag med men min ekonomi tillåter inga utsvävningar just nu =)

Linnéa sa...

Kanske jag vågar visa dem. :) jag köpte de på Ellos rea i höstas för 79 kr tror jag det var men då var det no way in hell att jag kunde ha dem.