måndag, april 09, 2012

Biten

Japp jag har blivit löpar-biten. Nu är det en vecka sen jag sprang och jag saknar det! Det trodde jag aldrig, men jag läser bloggar om andra som springer och känner ett konstigt sug efter att själv få ge mig ut. Så imorgon ska jag ta en runda! Jag har tyvärr fortfarande ont i låret men det skiter jag i för jag måste ut. Dock ska jag bli bättre på att stretcha efteråt, direkt medan jag fortfarande är varm. Och så ska jag göra en smoothie som står och väntar på mig på min "vilobänk" utanför huset.

Jag känner mig sjukt pluffsig och svullen också efter påskens mat och godis. Skrylleloppet är den 21 april och fram tills dess är det full fokus på mat och träning!


Bild tagen för ett år sen. Skulle lika gärna kunnat tagits idag, förutom hårfärgen då.

3 kommentarer:

Marie sa...

Visst är det så! Att man blir biten alltså. =)
Längtar redan tills eftermiddan då min tur för dagen ska gå av stapeln.. Och låret kan faktiskt bli bättre av att bli varmt av löpturen och sedan stretcha noga för så var det för mig en gång när jag trodde jag sträckt mig. Ha en go tur! =)

äppelblomman sa...

Jag har oxå kommit in i det där med löpning o det är såååå härligt! Jag vill bara ut, helst varje dag! Trodde inte på de som sa det för ett år sedan att man kunde känna så här;-)
Kram K

Jöns Marie sa...

Skönt att det fungerar så bra :) jag har försökt börja springa och jag kommer aldrig i gång, tröttnar efter första turen typ!