onsdag, april 18, 2012

Retrobyxor

Jag sydde klart Nemos byxor igår fast jag inte hittade den där satans resåren. Jag fick ta en annan och det gick väl lika bra. Jag är väldigt nöjd med mitt verk, fast nästa gång ska jag modifiera mönstret lite och gör byxorna lite smalare upptill. Nemo hade ingen tröja som passade jättebra till så det fick bli en mörkblå men jag ska köpa tyg och sy något passande. Sen så vill ju Nemo absolut inte modella ordentligt så jag fick några bra bilder men ja, ni kan ju se rätt så bra hur de blev.

Siljesvärd Design

6 kommentarer:

Anonym sa...

Superduperfina !!

Kram Mormor !!

Elin sa...

Så himla fina!!! Jag blev klar med Mollys byxor igår, men mamma fick ta hem för att sy knapphål... Så håll utkik så ska du få se! :) Vi kommer bli värsta mamma-sy-bloggarna! :DDD

Lina sa...

Jättesöta :-)

Evelina sa...

Supersnygga :)

Marie sa...

Verkligen super fina!!! Ååååh, vad kul, jag vill också sy...!

Jöns Marie sa...

Vilka fina! :)