torsdag, april 12, 2012

Njuter

Alla sover och jag njuter av ensamheten och att bara få vara. Efter middagen stack jag ut och sprang en runda men det var TUNGT. Jag tog en helt ny väg och det är ju fan bara uppför överallt och det suger snabbt min energi och jag blir helt slut. Det blev totalt 5,5 kilometer iallafall men jag gick i kanske en minut efter 4,5 kilometer. Benet kändes okej iallafall, hoppas det känns bra imorgon också.


Det går inte så fort när det är mycket uppför men det bränner bra med kalorier!

6 kommentarer:

Marie sa...

Bra gjort! Det gör inget att det går lite saktare ibland, variation är väl bra??!!
Ditt hals-ont hoppade över på mig och idag fick träningen ligga åt sidan. Surt när man är sugen.
Men men...

Vill bara säga att du inspirerar ENORMT mycket med dina inlägg!! Jag blir jätte peppad av dem! =)
Kram på dig

äppelblomman sa...

Härligt jobbat!!!
Varför bor vi inte närmre varandra då hade vi ju kunnat löpa ihop o peppat varandra!!!!
Kram K

Ninni sa...

Jag blir också peppad!!

Linnéa sa...

Vad glad jag blir av att ni blir peppade. :)

Karro: det är jäkligt synd vi inte kan springa ihop! Men vem vet, kanske vi tar tjejmilen ihop nån gång?? ;)

Mirijam sa...

YEY, bra jobbat!

Juristen sa...

Go Go Go! Jalla Jalla! Hurry hurry! Run Run...