tisdag, april 03, 2012

Första utvärderingen

Idag hämtade jag ut träningskläderna från HM som jag beställde förut. Jag har bara provat dem här hemma än men är jättenöjd med alltihop. Tröjan är tunn och jag tog storlek L så den sitter lagom löst och känns luftig. Linnet är också storlek L och sitter inte alls åt utan är löst och lite puffigt nertill, perfekt om man har lite (mycket) mage att dölja. Byxorna satt också snyggt och har en bred mudd i midjan och det är perfekt för mig som hatar när resår åker ner under magen. De är också i L och sitter bra i rumpan men inte tight i midjan. Skönt, men jag hoppas de inte är alltför lösa sen när jag springer. Än så länge är jag supernöjd och nu inväntar jag bara min iRun och att värmen ska komma tillbaka så ska jag testspringa kläderna.



Inga kommentarer: