fredag, april 20, 2012

Hungrig som en varg

Kalle kom hem tidigt idag så jag fick ta en halvtimmes powernap och det var så skönt. Nu kanske jag inte är dödstrött vid 21 bara för att det är fredag. Kalle ligger och vilar nu och jag håller på med maten, det blir steak sandwiches på älgkött i ciabatta med aioli, rödlök och ruccola. Jag tror det blir jättegott, bara köttet blir bra. Hungrig som en varg är jag iallafall och försöker stilla hungern med lite rödvin.


Världens finaste pojkar shoppar på Lindex.


Fikapaus.


Leon snor Noas mellis.


Nemo började grilla korv inne på Åhléns, då åkte vi hem.

Jag skulle ju ha fixat ett foto på mig och Elin också. Vi hade likadana jackor idag, fast hon hade en beige, och inte nog med det, vi hade likadana sjalar till. Hon en beige och jag en blå.

Inga kommentarer: