måndag, april 09, 2012

PompDeLuxe

Idag har jag varit hos Maggi på PompDeLuxe-party och frossat i fantastiskt fina barnkläder. Som vanligt var det mest och finast kläder till flickor men pojkkläderna var faktiskt över förväntan och speciellt byxorna imponerade på mig för det är det jag tycker är svårast att hitta till pojkar. Så jag köpte ett par byxor till Leon, tre par till Nemo och så en t-shirt till Nemo.

Pojkarna fick likadana "ballongbyxor" i brunt (till vänster) och Nemo fick khaki-färgade chinos med snygga knappar (till höger).
Nemo fick mjukisbyxor med snyggt haremshäng i navy (till vänster) och en t-shirt med fiskar med vit botten och fiskar i olive till höger).

3 kommentarer:

Ninni sa...

Jag hade blivit ruinerad!! Så mycket snyggt!!

kattiiiiss sa...

Så fina kläder!

äppelblomman sa...

Åh va mycket snyggt!! Ja som vanligt finns de mesta till tjejer...:/
Kram K