lördag, april 07, 2012

Påskafton

Jag har haft sovmorgon idag men vaknade ändå vid åtta trots att jag var sinnessjukt trött igår kväll. Nemo säger att det snöar ute så jag tror jag ska ligga kvar här tills det blir vår igen.

Igår letade pojkarna påskägg i trädgården och de hittade varsitt stort ägg med Mumin-filmer, små böcker, godis och strumpor. Jag filmade förresten när Nemo hittade sitt ägg med löken i igår, ska lägga upp videon sen. På eftermiddagen kom Jörgen hit och vi åt påskmat och när barnen somnat spelade vi Resident Evil.

Jag är deppig för att jag inte kan springa. Mitt ben är bättre men jag ska vila det veckan ut förutom ridningen idag, får se hur det känns efter det. Skrylleloppet är om två veckor och jag vill bli bra och kunna springa NU!



1 kommentar:

Marie sa...

Är i samma landskap som er och javisst snöar det men de har lovat att det slutar snart...
Hoppas benet blir riktigt bra snart så du kan kuta igen!! :)