lördag, januari 21, 2012

Tjejmiddag!

Ikväll är det äntligen dags för tjejmiddag hos Elisa! Det ska bli så roligt att träffa alla vännerna utan killar och barn med. Men jag har sån beslutsångest, ska jag ta bilen eller bussen? Bil är ju enkelt och smidigt och går fortast men det hade ju varit gott att dricka lite vin. Men då måste jag ta bussen men den går ju inte direkt från Malmö till Veberöd och det tar rätt lång tid att åka plus att jag måste gå sista biten hem.

Vad hade ni tagit, buss eller bil?



3 kommentarer:

Ninni sa...

Bilen!! Inget vin i världen hade fått mig att gå ensam i mörkret eller klydda med bussar när jag är trött och bara vill hem. Men jag är inte heller den som brukar dricka.. I'm à partypooper :)

Ang Leon, kan det inte vara tänderna som spökar?

Linnéa sa...

Ninni: jag har vääääldig beslutsångest kan jag säga. :)
Jo jag tror det kan vara tänder, eller att han är i nån utvecklingsfas som gör att han kanske drömmer jättemycket?

Emma sa...

Bussen! Får ju inte missa en chans att dricka vin :)