torsdag, januari 12, 2012

Fiskrecept efterlyses

Dagen har som vanligt gått väldigt snabbt. I förmiddags var jag ute och tränade och efter dusch och fix med tvätt for jag, Kalle och Leon till BVC. En spruta i vart lår och vägning och mätning stod på schemat. Vår långa, slanka kille väger nu 7,8 kg och är 69 cm lång. Efteråt åkte vi till Kanelbullens Konditori och åt lunch. Kalle tog en macka fylld med grönsaker och heta kräftor i aioli och jag en kyckling- och fetaostsallad. En riktigt stor och god sallad, jag är fortfarande mätt.

Men det är snart dags att laga middag. Lax med pesto och fetaost står på menyn och det är så gott. Vi äter lax väldigt ofta, jag och Nemo älskar deten Kalle har tröttnat så om ni har något annat gott fiskrecept får ni gärna dela med er!


Kalle städade Nemos rum idag och bäddade med de nya Pettson och Findus-sängkläderna.

1 kommentar:

Pattsy sa...

Keldas 15minuters recept-app har massa goda recept! Fast när de gäller fisk finns där mest soppor men det kan oxå vara himskans gott =)