lördag, januari 28, 2012

Mätt

Varm smörgåstårta, cupcakes och ostbågar. Tre glas vin och två koppar te. Så mätt är jag.

Vi har haft en jättemysig eftermiddag och kväll. Alba och Nemo har lekt, dansat och myst under en filt och tittat på Pippi och ätit salta pinnar. Vi satte på Peps Persson och då blev de som galna och dansade och snurrade runt runt. Gulligast var när Nemo, Alba och Leon höll varandras händer så de bildade en ring och så dansade de tillsammans. Leon är så fascinerad, sitter bara och tittar med världens största ögon och säger inte ett knyst.


Man är ju inte så party längre och när Ola och Maggi åkte hem vid 22 var jag sjukt trött. Höll på att somna när jag nattade Leon men tvingar mig att vara uppe ett tag till eftersom jag har sovmorgon imorgon.

1 kommentar:

Ninni sa...

Så söta de är!! Och vilken spännande film det ser ut att vara.