måndag, januari 30, 2012

Prövningar

Det har varit en tuff dag att vara förälder på. Leon kan inte sova och är trött och gnällig och skriker och ja... Jag har varit så trött eftersom han skriker upp en på morgonen efter att ha vaknat flera gånger på natten. Jag blev så trött på att höra skrik och gnäll att jag lämnade över till Kalle, stängde in mig med symaskinen och en hög tyger och P3 Dokumentär (Polismorden i Malexander och Åmselemorden) i telefonen. Hela dagen har varit upp och ner för när Nemo kom hem var han på riktigt kasst humör och fortsatte med bråk och skrik. Nu sover båda två och jag hoppas att Leon sover ikväll utan att vakna hela tiden. Jag behöver verkligen få bara vila i soffan...


Te eller ett glas vin ikväll??

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Ja gud såna dagar finns det allt för många av.. Vilken tur att Kalle var hemma. Här hemma får jag ta allt själv så mycket eftersom att Jonas jobbar så mycket!
Ja ta du 2 glas;-)♥

Kram K